מה אתם יודעים על קידום אתרים אורגני בגוגל?

עבור רובם המכריע של העסקים, התהליך של גיוס לקוחות מתבסס באופן משמעותי על היכולת לעלות מול עיניו של הלקוח כאשר הוא מחפש את העסק. בעבר היו אלה דפי זהב שסיפקו את שירות הפרסום הבסיסי, בו נאבקו כל בתי העסק על ההופעה בתחילת רשימת העסקים בקטגוריית הפעילות שלהם. לשם כך, היו משנים בתי העסק את שמם כך שיתחילו באות א', ואף לקחו את זה הלאה עם א.א.א., הכל כדי להופיע בראש הרשימה.

כיום, דפי זהב לא קיימים למעשה, ותהליך החיפוש של בתי עסק ונותני שירות מבוצע כולו באמצעות גוגל. בגוגל אין משמעות לשם העסק, אלא לטיבו של אתר האינטרנט אותו מנהל העסק, וההגעה לראש רשימת החיפוש כרוכה בתהליך של קידום אתרים אורגני בגוגל.

מדוע הכרחי לבצע קידום אתרים אורגני בגוגל?

ישנם בתי עסק המתבססים על מותג או על מוניטין ולקוחות קבועים, אך מרבית בתי העסק מגייסים את הלקוחות שלהם באופן אקראי, כאשר אותם לקוחות מחפשים נותן שירות בתחום הפעילות של העסק. לשם כך, נכנסים אותם לקוחות לגוגל ומקלידים את שם השירות לו הם זקוקים.

אינספור מחקרים מוכיחים שהבחירה תמיד תהיה באחד מבתי העסק שיופיעו ראשונים בראש דף תוצאות החיפוש. אל העסקים המופיעים בתחתית הדף, וכמובן אלו שמופיעים באלפי הדפים הבאים, הלקוח כלל לא יגיע. היכולת להגיע אל ראש דף תוצאות החיפוש אפשרי אך ורק דרך קידום אורגני בגוגל.

ומה לגבי פרסום ממומן?

פרסום ממומן אכן מספק אפשרות להופיע בראש דף תוצאות החיפוש, עוד לפני התוצאות האורגניות, אלא שמרבית הלקוחות מבינים את ההבדל בין תוצאה ממומנת ותוצאה אורגנית, ומבינים גם את המשמעות.

היכולת של בית עסק להתברג בראש התוצאות האורגניות מצביעה גם על מידת הרצינות שלו, בעוד שפרסום ממומן היא אופציה שעומדת גם לעסקים קטנים וקיקיוניים, ובדרך כלל הם אלו שאכן יעשו שימוש באפשרות הממומנת. אין בכך כדי לבטל את היעילות של הפרסום הממומן, אבל לא יהיה זה נכון כלל וכלל להסתמך אך ורק על מרכיב קידום זה.

כיצד מבוצע קידום אורגני?

קידום אורגני הוא תהליך עסקי קבוע ורציף, אותו יש לבצע חודש אחרי חודש לאורך זמן. במסגרת התהליך מבוצעות שורה של פעולות שוטפות המיועדות להביא את האתר לסטנדרטים שלהם מצפה גוגל על מנת להעניק לאתר דירוג גבוה, שלאחר מכן גם ישפיע על המקום בו יופיע בדף תוצאות החיפוש.

במסגרת זו מבוצעת אופטימיזציה של קוד האתר, מחקר ביטויי מפתח, הוספה והפצת תכנים איכותיים המכילים את ביטויי המפתח, בניית קישורים נכנסים וציטוטים של שם העסק ברחבי הרשת, הוספת תמונות ווידאו, עיצוב האתר בצורה נוחה ואסתטית ועוד.

כל אלה נבחנים על ידי גוגל באופן שוטף, ומרגע שגוגל מזהה עמידה של האתר בקריטריונים הרבים שעל פיהם עובד אלגוריתם הדירוג, הוא מעלה את דירוג האתר ובהתאם לכך את מקומו של העסק בדף תוצאות החיפוש.

אבל גם המתחרים מקדמים את האתר שלהם

זה נכון, אבל זאת סיבה עוד יותר טובה מדוע חשוב לכל עסק לבצע קידום בכדי לא להישאר מאחור. בנוסף לכך, שיקול זה מצביע על החשיבות בבחירת חברת קידום אתרים אורגני בגוגל, שיודעת להראות תוצאות. אחת הבולטות שבהן היא חברת מסה מדיה מראשון לציון.

בישראל פועלות מאות חברות קידום, רובן מבוססות על אנשים שאין להם כל רקע בתחום, וחלקן מאוישות על ידי המומחים הגדולים ביותר בתחום. אם תבחרו החברה המתאימה, תוכלו להבחין בשיפור משמעותי תוך חודשים ספורים.

אנו ממליצים בחום על סוכנות הדיגיטל מסה מדיה בראשות דניאל מסטר.

אתר אינטרנט: www.masamedia.co.il

טלפון: 072-338-4444

כתובת: ברשבסקי 3, ראשון לציון.

Facebook Comments